فوریه 3, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت]
چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت] شرکت‌های خدمات اینترنتی، سرویسی که ارائه می‌کنند جزو اساسی‌ترین سرویس‌های جهان امروز است چه اپراتورهای مخابراتی و یا […]
فوریه 2, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده] مراکز داده، یا دیتاسنترها قلب تپنده‌ي فناوری کسب‌وکارهای امروزی است. بدون آن‌ها چیزی برای عرضه وجود ندارد. این مراکز […]
ژانویه 30, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی هاستینگ]
چارچوب ITIL برای همه! [ شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی هاستینگ ] شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی هاستینگ، سرورهای مجازی، ابری، SSL و خدمات دامین، به‌عنوان کارگزاران بخشی فناوری وب همیشه در […]
ژانویه 29, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [وب‌مسترها]
چارچوب ITIL برای همه! [وب‌مسترها] سئوکاران، پشتیبانان وب‌سایت و درنهایت وب‌مسترها، با طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر وب مواجهه هستند اغلب به روش‌های سنتی و […]
ژانویه 29, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه]
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه] کنترل پروژه و ارزیابی پیشرفت آن بر اساس منابع همیشه دغدغه‌ کارفرمایان و مجریان در هر حوزه‌ای است چه […]
ژانویه 19, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سخت‌افزار]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سخت‌افزار] سخت‌افزارها بنیادی‌ترین نیازمندی در کسب‌وکارهای امروزی است بدون آن‌ها عملاً هیچ‌چیزی وجود ندارد. از طرفی هزینه‌های نگهداری و مدیریت و […]
ژانویه 12, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران]
چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران] داده‌ای که تبدیل به اطلاعات نشود، مشتی کاراکتر بی‌خاصیت است و همچنین اطلاعاتی که تبدیل به راهکار نشود، مشتی گزارش سازی […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعه‌ی نرم‌افزار]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعه‌ی نرم‌افزار] برنامه‌نویسان و تیم توسعه نرم‌افزاری به دلیل درگیر شدن با محیط‌های برنامه‌نویسی و باگ‌تریگر‌ها معمولاً دل‌خوشی نسبت به چارچوب […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت] کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیت‌های دسترسی هستند برای انجام کارهای […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان] کارشناسان پیشخوان یا سطح لایه‌ی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون تسلط […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران منابع انسانی]
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران منابع انسانی] ارایه‌ی خدمات بر پایه‌ی چارچوب ITIL دیگر مختص به فناوری اطلاعات نیست. بسیاری از واحدهای خدماتی سازمان نظیر منابع […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان خرید]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان خرید] خرید تجهیزات فناوری اطلاعات، معضل بزرگ و پرچالشی در سازمان‌هاست زیرا بدلیل لابی‌ها و رانت برخی افراد با برخی فروشندگان […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [ناظران و ممیزین]
چارچوب ITIL برای همه! [ناظران و ممیزین] درج اطلاعات و مستندسازی داده‌ها بدون نظارت، مشتی زباله یا Garbage است اطلاعات زائدی که هیچ خاصیتی ندارند. خاصیت […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان قرارداد]
چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان قرارداد] هر کسب‌وکاری برای ادامه‌ی حیات به‌شدت وابسته به خدمات و محصولات شرکت‌های دیگر است. این یعنی شرکتی می‌تواند چیزی را […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کاربران]
چارچوب ITIL برای همه! [کاربران] کاربران، اساس هر نرم‌افزار و هر استاندارد و هر چارچوبی هستند؛ بدون آنان هیچ‌چیزی معنا ندارد. بااین‌وجود آنان هنوز گاهی به […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران ارشد]
چارچوب ITIL برای همه! [مدیران ارشد] بهترین تمرینات کارشده‌ی ITIL صرفاً‌ مختص کارشناسان و مدیران میانی نیست، بلکه مدیران ارشد به‌عنوان مهم‌ترین ذینفعان ITIL بسیار از […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [پیمانکاران]
چارچوب ITIL برای همه! [پیمانکاران] پیمانکاران یکی از سطوح ارائه‌ی خدمات به مشتری/کاربرنهایی در سازمان‌ها هستند. آنان به‌عنوان مهره‌ی کلیدی در تأمین خدمت یا محصول، نقش‌آفرینی […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [کارکنان تأسیساتی]
چارچوب ITIL برای همه! [کارکنان تأسیساتی] حجم زیادی از فعالیت کارکنان تأسیساتی به رسیدگی عملیات خرابی، تعویض و یا تعمیر تجهیزات و زیرساخت‌های ساختمانی بازمی‌گردد از […]
ژانویه 11, 2022
چارچوب ITIL برای همه! [انبارداران]
چارچوب ITIL برای همه! [انبارداران] ورود و خرج قطعات و تجهیزات چه انفورماتیکی باشد و چه غیر انفورماتیکی، مستلزم یک رویه‌ی منسجم و دقیق است. چرخه‌ی […]
error: اجازه کپی ندارید!